Tuesday

17.07.12


Напоследък е модерно да изкачваш планински върхове, да имаш много кафеви пигменти по кожата и светли кичури в косата, да пиеш бяло вино в тумбести чаши и да пушиш електронна цигара.

Напоследък си изгубих баланса, който крехко бях постигнала с цената на всичката си чувствителност. Бях си самодостатъчна, докато не чух, че трябва да избирам. аз + ти = ние или аз - ти = край.
Веднага помислих, че е добре да бъда част от нещо и се залових за задачата да мисля за себе си като за 1/2. После получих шамара. После и стотиците извинения, десетките разговори и много леко позакъснели обяснения в чувства.

Балансът го няма. Вече не искам да съм самодостатъчна, а просто достатъчна. За някого. Оказа се трудно някого-то да е достатъчен за мен. Може би заради разочарованието и пострадалото ми его.

Или просто отгоре ми се подиграват на тема не-се-е-родил-този-дето-да-ме-влюби-в-себе-си.

Той има злато в косите. Никога не съм харесвала руси.
Очите му не са най-сините.
Но се появи в най-неподходящия момент.

Просто ме привличат мъжете, които в нещо успяват  да са най-.


7 comments:

ЦуПи :) said...

И аз никога не съм харесвала руси... и мисълта със самодостатъчността ме вълнуваше напоследък... веднъж получиш ли внимание и свикнеш ли с него, много трудно се връщаш към самодостатъчността :(

morrt said...

Значи е много добра идея въобще да не се срещаме. Защото според много хора, аз съм НАЙ-ЛОШИЯТ възможен избор. :)
Освен като приятел - там съм на другия полюс. Но пак най- ...
:)
"Усмихни се. Утре ще бъде по-зле."

Nadinka said...

:-)

arctg said...

Косата ми беше руса, някога... А очите са ми все така сини, но по-сини бих искал да са...

Харно, че се кротнах и ожених и сега вгорчавам живота само на жена си. Май там успявам да съм НАЙ

Jino Silver_flamE said...

Е, споко Надинке.
Правилно са казали старите хора "Всеки си намира мяйстора".
Вярвай ми, рано или късно става.
И с тебе ще стане.

Detelin Markov said...

Живота е като инсталиране на Windows, винаги има "Next" :)

Beijaflor said...

И така и трябва!