Wednesday

 
 
Някъде твърде близо миришеш на сладко, когато си любил. Някъде наблизо се усмихваш. Някъде там, където чувам гръмове и не искам да срещам случайности. Бягам. Тръгвам си по-рано от всякъде или закъснявам за всичко. Избягавам. Дано. Надпреварвам се с тъгата си. Но тя все някъде ме чака. Двойна. Изпитана по отделно.
Прибирам се е толкова лицемерно, когато насякъде мога да остана, за да забравя. Очаква ме толкова много. Стига да обърна поглед напред и да спра да крия целувки за теб. Да се случи чудо. Продължавам. Да се опитвам да се махна. И да остана. В следващото лято, в което нищо няма да е същото и това ме натъжава.
Добре, че вали. За да не намразя слънцето. И да не мисля как и през този май всъщност всичко си е същото,  само аз не. обичам.





1 comment:

Do said...

не редактирай, не съкращавай, не трий приказното си аз и не го оставяй наполовина в думите ти. нека чете. който иска... .))