Monday

19 08

 
Заминах без да заспивам, за да не ми се налага да се сбогуваме дълго. Не мигнах, за да не дойде денят за тръгване, а вечерта продължи до 5, когато в сумрака на раждащото се напук "утре" подкарах колелото си към поредното приключение, в което нямаше как да дойдеш с мен.
 
После август почти неусетно се търкулна по нанадолнището, пълен с емоции и пясък. И теб те имаше тук-там. Повече глас и по-малко ръце, но те имаше повече от всеки друг. Някога.
 
Тръгнах с плахо пламъче, връщам се с факла.
И никога не съм била по-щастлива да се върна в живота си. Да изляза от вълните, за да се удавя в едно друго синьо, което е вода и лава. И трясък. И погалване.
 
Всичко може да е толкова просто, когато е истинско. Като най-откритото щастлива съм до теб, защото вече не ме е страх да се гмурна в дълбокото. Като осъзнаването, че понякога фалшивите неща ти се случват, за да можеш да разпознаеш след време онези, които си струват.

Липсвах дълго и щастливо като  презокеанско плаване.

 
 
 
 

1 comment:

`Ем said...

Затова обичам лятото. Едновременно се изгубваш и намираш. Имаш време да липсваш и да чувстваш липса. Сменяш гледната точка, поемаш нова глътка въздух и се връщаш по-жива от всякога. :)