Tuesday

Вместо равносметка


Тази година нямам равносметка. Понеже всичко беше екстремно различно и не се побира в рамките нито на равното, нито на сметката. Достатъчно е да кажа, че съм щастлива.

Когато миналата година я предизвиках, не знаех, че ще ми отговори подобаващо.

Беше различна. Беше по-добра. Беше повече моя.
Промених се. Не знам дали съм по-добра. Но съм повече аз.

Изминалата година с една дума - беше чудесна.

Последните й дни бяха малко противоречиви. От дива еуфория до самоприземяване от време на време. Защото е полезно.
Завърши така, както започна - на новодобавено на картата ми място, с хубави хора.

В първите дни с новата ми приятелка аз знам какво искам.
Нови предизвикателства.  Нови емоции. Нови места.
И никакви стари компромиси.

2011 не ми даде само едно от исканите неща.
Значи през 2012 е време...

Вярвам, че ако нещо не се случва по-дълго от очакваното, то е само защото за най-хубавите неща понякога се чака малко повече.
А аз се научих на търпение.


10 comments:

. said...

Ма нищо се не види на снимката с вдигнатото ансамбълче.

Честита нова година :)

Змей said...

Завиждай, Трубадуре, аз бях зад фотоапарата. :P
Ще бъде още по-велика 2012-та, каке! Ще! :D

أمل said...

ЧНГ :)))))))
Всичко се виждаааа, ако знаеш какво да гледаш :Р

Ще бъде, Адо... ще бъде!

. said...

Парапети и морета съм виждал много, ама надинки не съм... :)

أمل said...

Няма и как да е иначе. Няма Надинки. Тя е само в единствено число :)

. said...

Ми покажи я като хората, кво я криеш. Бтв, не знам ти ли си, ама онова балансиращото на плажа, у Фарна ли е щракнато, щото много прилича на простотията, в която се претрепах тва лято. По "претрепах" разбирай "мисля, че мернах нещо такова, докато пуританската ми душа търсете в какво да впери очите си, за да избегне огромното количество разголена женска плът"

أمل said...

ахаха, точно там! :)

lenival said...

Хъм! Нека 2012 да е по-освобедена, пък каквото стане от тук нататък. :")

Valkocompany said...

Значи през 2012 е време...за бадънарката :)

أمل said...

Нека, нека :)))))

Вал, мисля да е време за големия валяк! :)