Monday

No Strings Attached



Изтрих номера ти, изпрах те от дрехите си, заличиха се следите ти по кожата ми.



Пуснах си тази песен, направих си черно кафе и вдишах дълбоко истината. Повечето са задници по рождение и точно като задниците не се променят качествено, а варират само в размера.


Евтина честност след евтина химия, евтини извинения. Не ти отиват.

Мразя разпродажби на едро, магазини second hand и намаления на остаряли модели. Не ми отиват.


Мразя да запълвам на някого времето и празнините между лутанията. Не съм чакалня на гарата за закъснели пътници.

Мразя да мисля за някого във второ лице, единствено число и минало време, но сега с удоволствие си отбелязвам, че всичко се случи в минало несвършено, но безвъзвратно приключило време и лицето е първо и единствено - аз.

Ти...си задник.


Обичам те.




12 comments:

. said...

В началото изтръпнах, че си рекох, че си се занимавала с филма, ама то пак се оказа хубав текст.

Обаче ще гледам да не докарам някоя жена да пише такива редове, докато мисли за мен... едва ли ще успея, затова се надявам, дори да ги напише, да не попадна на тях, щото са хубави, ама само, ако не се отнасят за теб :)

أمل said...

само с пистолет, опрян в гърба могат да ме принудят да гледам такъв филм ;)

но фразата си я обичам.

Anonymous said...

хахах, кефииииш!!! максимално

Len said...

А времето ще отмие остатъците и окончателно ще заличи следите. На мястото на болката ще настъпи безразличие и ще забравиш всичко погълнато от миналото. Помним само това, което има значение за нас а останалото забравяме. И се развиваме. Не анализирай повече случилото се - няма смисъл,то е минало и е пълна загуба на време щом вече си взела решение. Не отстъпвай от решенията си даже и в моменти на слабост защото после ще страдаш още повече. Повече нямам какво да ти кажа - не искам да разранявам рана, която вече оздравява. Ако се усмихваш повече и се смееш - няма да остане белег ;) Сладоледа и шоколада помагат в такава ситуация. Ролерите също :) Времето е слънчево и приятно и е идеално за парка (нищо че е понеделник и ти е било натоварено на работа). Добре де и да не ти се ходи в парка си вземи голям шоколад. Лек слъчев и щастлив следобед. И да се усмихваш много и от сърце !

YMY said...

Been there, done that... Друга любима моя фраза. ;-)
Я виж как са се загрижили хората за теб "онлайн", какво си провесило нос! Ааа, ще се караме!
"Cheer up!" ^^
/Не че те приемам буквално, ама да си щастлив никога не е в повече! ;-))/

أمل said...

ама аз съм супер happy, хора :)
не ме приемайте така буквално наистина. когато имам да казва нещо, си го казвам и ми става по-добре

Змей said...

Надяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя, The SPIR(I)T si commin'!!! :)
*подскача, дивее и припърхва от радост* Юхуууу!

yoanamil said...

Оставям ти точките, вземам останалото!!!!!!!!!!

أمل said...

айдеееееееееееееее, Адоооо :DD

Ondine said...

Е..то,ако не са задници,са предници,което си е пак абсолютно същото!!!:P;)

أمل said...

Аахах и ти си права :)

YMY said...

Над, тук има нещо за теб! ^^ :-P