Tuesday

I Like

[12:57:29 AM] Н.: току-що, докато си миех зъбите (надявам се, нямаш против, че си мислех за теб, докато си миех зъбите), осъзнах защо ми е приятно да съм около теб. голямо прозрение ми дойде.

Тук като типичен крив интроверт отивам да си ги доизмия, след като съм написала онова, което не искам да кажа. 
А прозрението е твърде банално. Харесва ми да съм с теб, защото мога да бъда себе си, колкото и убедено да твърдиш понякога, че разпознаваш разни роли в поведението ми. Нямаш идея колко съм себе си. До там, че типично по моя си начин никога не бих ти казала колко те харесвам. Защото леко егоистично обичам да се наслаждавам на чувството да осъзнавам силата на емоцията, докато я докарам до кулминация. 
Харесва ми да пазарувам с теб в магазина, защото всеки слага в кошницата онова, което знае, че е любимо на другия. 
Харесва ми да не изпускаш ръката ми от своята нищо, че не сме "гаджета". 
Харесва ми да ти смъквам панталоните,  когато вървим по улицата и ме молиш да ти ги вдигна, защото ръцете ти са заети, а коланът ти, както винаги - липсва.
Харесва ми, че когато искаш прегръдка просто разтваряш ръце и те ме притеглят тихо и безсловесно, но нетърпящи възражение. 

Харесва ми това, което съм, когато си наоколо.


1 comment:

YMY said...

Aww! ^^